مهاجر تنها

عاشق شو عشقت را بشناس و برای رسیدن به او بجنگ

خدا


عشق باید مثل تو باشد

یا من هو من حبل الورید...

آری خدای من

از رگ گردن نزدیکتر...مهاجر  

۲
.
این روزها همچو انیشتین و ادیسون
پرم از فرضیه و اکتشاف
همین دیشب بود
دریافتم دلیل خشکسالی امسال 
سیلی خوردن دختر همسایه است
و یا همین جنگ عربستان و یمن را عابد با نماز بی اعتقاد به پا کرده است
و اینکه یخهای قطب جنوب در حال ذوب شدن است
همه از تب دستان کودکان کار است
و در فراسوی همه ی معادلات دنیا
کشف کردم 
که خدایم غریب و تنهاست
.
صداى درون

ممنون

.
ﺍﺯ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﻢ ﺻﺒﻮﺭ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ،
ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻫﻢ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺳﺮ ﺳﺎﺯﺵ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ. ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ
ﮐﺸﺶ ﻭ ﮐﻮﺷﺶ ﻫﺎ ﺑﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﭘﯽ ﺁﻥ ﻫﺎﺳﺖ ﮐﻤﺘﺮ
ﻣﯽ ﺭﺳﺪ .
.
ﻫﺮﻣﺎﻥ ﻫسه

سلام 
خوش به حالتون التماس دعا خیلی خیلی زیاد:-))))

ممنون

سلام
هم استانی عزیز :)

سلام فاطمه خانوم وب نو مبارک

سلام شعرتون توی بلاگفا زیبابود من نظر دادم تاییدنشد به پست های قبلی نگاه کردم دیدم انگار واسه اوناهم نظری تایید نشده واسه همین اینجا درمورد شعرتوبلاگفاتون نظردادم:-)
موفق باشید:-)

ممنون

۱۶ مهر ۲۰:۱۵ فاطمه ...
خبری ازتون نیست.کجایید هم استانی؟ :)

ببخشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نام خدا
سلام
با امید و توکل به خدای مهربان
میجنگم برای رسیدن به تو....
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان