مهاجر تنها

عاشق شو عشقت را بشناس و برای رسیدن به او بجنگ

قلب من مال تو بود

حس من زیبا شد 

پشت من گرم تو شد

غرق آغوش تو ام

حس من عاشق شد

سختی راه برایم آسان

قلب من مال تو شد

شوق من یک بودن

بودن لبخندت

قلب من مال تو بود...آرش

۳
۱۵ آبان ۲۲:۰۰ فاطمه ...
خداروشکر بخاطر حال خوبتون :)
زیبابود:-)
سلام
زیبابود زیباترشد.

ممنون لطف دارید

ناراحت نیستم 
..
شعرهایی که اینجا مینویسم 
اشعارین که وقتی برای باراول خوندمشون  دوسشون داشتم اگرچه غمگین اند.
خیلی خوبن همشون
:-))))))) 

خداروشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نام خدا
سلام
با امید و توکل به خدای مهربان
میجنگم برای رسیدن به تو....
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان