مهاجر تنها

عاشق شو عشقت را بشناس و برای رسیدن به او بجنگ

چون تو هستی

بوی خوش

عطر ملایم

سحر آن باد خنک

قفسم عشق شکست

نفسم آرام است

گرمی دستانت

سردی از یاد ببرد

بودنت تنهایی برد ز من

و مهاجر دیگر تنها نیست

چون تو هستی

بودی

خواهی بود...آرش

۳
خوبه ولی ۴تا خط اخرش انگار جدااز بقیشه بهش نمیخوره.ازاول تااونجاکه گفتی سردی ازیاد ببرد عالیه
اخر ای خوب چقدر خوبی تو!!یعنی چه؟؟؟
البته من هیچ سررشته ای ندارم فقط دارم فوضولی میکنم درشعرتون ببخشید:-(

سلام ممنون

 راست میگی درستش میکنم:)

۱۷ آبان ۲۳:۴۶ فاطمه ...
خداروشکر هست...
قشنگ بود :)

سلام ممنون

خدارو شکر

خیلی بهترشد 
عالییییی:-)

ممنون

۲۲ آبان ۱۱:۱۰ آوو کادو
:-))
زیبا بود :)

ممنون

قالب نومبارک
منتظر شعرجدیدتون هستم:-)

ممنون فائزه خانوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نام خدا
سلام
با امید و توکل به خدای مهربان
میجنگم برای رسیدن به تو....
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان