مهاجر تنها

عاشق شو عشقت را بشناس و برای رسیدن به او بجنگ

زندگی را دوست دارم

زندگی را دوست دارم

چون تو هستی

عاشقی را دوست دارم

چون تو عشقی

عشق من این زندگی

با بودنت فصل بهار

ای بهار بی خزان

عشقم تو هستی...آرش 

۲
۲۶ آبان ۲۳:۳۴ فاطمه ...
عکس و متن قشنگیه :)
ممنون

لطف دارید...

زیبابود:-)

ممنون


امروز هم به رخوت بی بادگی گذشت
آری گذشت! مستی دلدادگی گذشت
در آتش خیال تو با خود قدم زدم
دوران عاشقی به همین سادگی گذشت
می دانم ای فرشته که باور نمی کنی
شب های قصه گویی و شهزادگی گذشت
روزی ز چشم مردم و روزی به پای تو !
عمر مرا ببین که به افتادگی گذشت
شرمنده ی توایم و سرافراز از اینکه عمر
- گر دین نداشتیم – به آزادگی گذشت

فاضل_نظرى

آفرین فائزه خانوم

خوش به حال اونی که قراره یکی واسش بجنگه :)

خوش بحال کسی که بهش برسه...

ایشالا هر چی خوبه برات پیش بیاد...

ممنون


در را که مى بندى
باد هم پشت خانه ات زوزه مى کشد
من که منم

علیرضا_روشن

:-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نام خدا
سلام
با امید و توکل به خدای مهربان
میجنگم برای رسیدن به تو....
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان