مهاجر تنها

عاشق شو عشقت را بشناس و برای رسیدن به او بجنگ

عاشق تر

ای رقص باد های سرد
بر شاخه های خشک باغ
در قلب دارم یک بهار
در سرد تو گرمم هنوز
ای رقص باد های سرد
امروز عاشق تر شدم
چون گرم او با سردیت 
انگار زیبا میشود........آرش


۲
سلام زیبا بود
فقط در سرد توگرمم هنوز به چه معناست؟؟؟
:-)

سلام فائزه خانوم

یعنی تو سرمای پاییز با بودن عشقم هنوز زنده ام

۰۳ آذر ۱۳:۵۷ فاطمه ...
گرم و سرد نشید سرما بخورید :))
سرماخوردگی هم خوب بشه این سرفه ها تمومی ندارن :|

شلغم بخورید فاطمه خانوم خوب بشید :))


اهان مرسی:-)

من که می ترسیدم از پاییز جانم را گرفت
عشقت آمد آفتی شد استخوانم را گرفت
خون دل خوردم,شکستم,بی سر و سامان شدم
گریه کردم,گریه ها تاب و توانم را گرفت
من کنارت زندگی کردم,کنارت سوختم
عشق بازی با تو از من، این و آنم را گرفت
پر کشیدی رفتی و گم کردمت,گم کردی ام
ابرهای تیره آمد آسمانم را گرفت
آمدم دنبال تو تا آسمان اما خدا
مثل یک دیوانه از من نردبانم را گرفت!

عمران_میری

آفرین فائزه خانوم


۰۵ آذر ۱۴:۴۶ gandom baanoo
خیلی خوبه که میتونی شعر بگیاااا
منم خیلی دوس دارم ولی شعرم نمیاد!! :)

ممنون گندوم خانم:)



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نام خدا
سلام
با امید و توکل به خدای مهربان
میجنگم برای رسیدن به تو....
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان