مهاجر تنها

عاشق شو عشقت را بشناس و برای رسیدن به او بجنگ

نازنینم

ای تمام آرزو دیدار تو

ای تپش های دلم با یاد تو 

نازنینم لحظه ای نازی بکن

چشم خود را باز کن

رویم ببین اخمی بکن...آرش

۲
:)

ممنون

۲۹ آبان ۲۰:۳۲ فاطمه ...
قشنگ بود...
نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم...یاد شعر شهریار افتادم

ممنون 

به به... شهریار 

زیبا بود:-)

ممنون فائزه خانوم

همه شانس عاشق شدن ندارن...

همه اون احساساتی که فک میکردم عشقن پوچ بودن...

پس واسه من باید اول اوج باشه بعد عشق :)

آفرین از حرفت میشه فهمید واسه زندگی هدف داری... :)

هدف؟!! نمیدونم، یه موقعی داشتم ولی الان ....
آپ نمیکنید؟؟

ممنون:)

۰۱ آذر ۱۸:۰۱ gandom baanoo
منظورم همون پست جدید گذاشتنه :)

هر وقت شعر بیاد میزارم:)



کمی با من بنشین
تا در آن نقشه جغرافیایی عشق، تجدید نظر کنیم
بنشین تا ببینیم
تا کجاها مرز چشمان توست
تا کجاها مرز غم های من
کمی با من بنشین
تا بر سر شیوه ای از عشق
به توافق برسیم ...
 
نزار قربانی

:) ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نام خدا
سلام
با امید و توکل به خدای مهربان
میجنگم برای رسیدن به تو....
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان